Արմինֆո. Ամերիաբանկի բիզնես վարկերի 70%-ը տրամադրվում է Ameria Business առցանց հարթակի միջոցով, որն իր մեջ ներառում է բիզնեսի համար անհրաժեշտ մի շարք ծառայություններ: Այս հարթակի գործարկումը տեղի է ունեցել դեռևս 2018 թվականին ՝ նպատակ ունենալով պարզեցնել Հայաստանի գործող և պոտենցիալ ՓՄՁ սուբյեկտների աշխատանքը։
Այդ մասին DigiTec տեխնոլոգիական ցուցահանդեսի շրջանակում հաղորդել է Ամերիաբանկի բիզնես-բանկինգի զարգացման պատասխանատու Կարեն Քարամյանը՝ պատասխանելով ԱրմԻնֆո-ի թղթակցի հարցին։
Այս առնչությամբ նա նշել է, որ առայժմ Հայաստանի ֆինանսական շուկայում Ամերիաբանկը միակ բանկն է, որտեղ հնարավոր է առցանց հաշիվ բացել եւ առանց բանկ այցելելու դառնալ նրա հաճախորդը:
"Առանձնահատկությունն այն է, որ բիզնես հաճախորդի համար հաշիվ բացելը, որպես այդպիսին, ավելի բարդ գործընթաց է, որը ենթադրում է բյուրոկրատական ընթացակարգեր: Սա նշանակում է, որ հաճախորդը պետք է հաշվի առնի, թե ինչպես է գործում իր բիզնեսը": Հաշվի առնելով դա ՝ մենք փորձել ենք այնպես անել, որ մեր հարթակում հաճախորդը կարողանա հաշված րոպեների ընթացքում հեշտությամբ կազմակերպել բոլոր գործընթացները և հեռախոսի միջոցով դառնալ բանկի հաճախորդ", - նշել է նա, ընդգծելով, որ սա աննախադեպ ծառայություն է։
Այս հարթակի միջոցով, ինչպես ներկայացրել է Քարամյանը, հաճախորդը կարող է օգտվել Մոբայլ և առցանց բանկինգի ծառայություններից, որոնց արդիականությունը ներկայումս աճում է կանխիկ շրջանառության նվազման պատճառով, ինչը 2022 թվականի հուլիսից ամրապնդվում է օրենսդրական սահմանափակմամբ ։
Բացի այդ, Ameria Business հարթակում հաճախորդները կարող են պատվիրել բիզնես քարտ։ "Արդյունքում՝ ստացվում է, որ յուրաքանչյուր 10-րդը դառնում է բանկի հաճախորդ' չայցելելով բանկ, ինչը չափազանց կարեւոր է բիզնեսի համար, քանի որ թույլ է տալիս խնայել ժամանակ, որը կարելի է ծախսել բիզնես գործընթացների զարգացման վրա", - նշել է բանկի ներկայացուցիչը: Այս առնչությամբ Քարամյանը ուշադրություն է հրավիրել այն հանգամանքի վրա, որ յուրաքանչյուր երկրորդ բիզնես քարտը եւս ձեւակերպվում է առցանց ռեժիմով ։ Ընդհանուր առմամբ, նա ընդգծել է, որ Ամերիաբանկի հաճախորդների 25%-ը առցանց բանկային ծառայություններ է ստանում հենց այս հարթակում: "Սակայն, մենք դրանով չենք սահմանափակվում, եւ նորանոր ծառայություններ ենք մշակում ՝ ուսումնասիրելով միջազգային փորձը եւ մեր հաճախորդների պահանջները", - ասել է Քարամյանը:
Նա պատմել է, որ Ameria Business հարթակը գործում է արդեն 4 տարի և աննախադեպ է։ "Հաշված րոպեների ընթացքում, այսինքն, ոչ ավելի, քան 5 րոպեի ընթացքում, լրացնելով համապատասխան հայտը, հաճախորդը ստանում է պատասխան: Եվ դրական պատասխանի դեպքում, եթե դիմողը հանդիսանում է բանկի հաճախորդ, ապա նրա հաշված րոպեների ընթացքում գումար է փոխանցվում հաշվին: Իսկ եթե հայտատու ձեռնարկատերը Ամերիաբանկի հաճախորդ չէ, ապա միջոցներ ստանալու համար նա պետք է այցելի Բանկի ցանկացած մասնաճյուղ", - պարզաբանել է Քարամյանը։
Նրա խոսքով, այս ծառայությունը մեծ փոփոխություններ է կատարել ավանդական բիզնեսում, ինչի արդյունքում Ամերիաբանկում 10 վարկերից 7-ը գործարարները ստանում են առցանց: "Դա գերազանցել է մեր կանխատեսած ցուցանիշը", - ընդգծել է Քարամյանը ։ Խոսելով ոլորտների մասին՝ նա տեղեկացրել է, որ բիզնես վարկերի 60%-ը վերաբերում է մանրածախ և մեծածախ առևտրին, 20% - ը ՝ արտադրությանը և այլն: Նա պարզաբանել է, որ դրանք անգրավ վարկեր են, որոնց առավելագույն սահմանաչափը կազմում է 10 մլն դրամ, իսկ տոկոսադրույքները տատանվում են 13%-19% միջակայքում ՝ կախված վարկառուի "score" - ից:
DigiTec ցուցահանդեսի վերաբերյալ՝ Քարամյանը նշել է, որ մասնակցության շրջանակներում Ամերիաբանկի տաղավարի այցելուներին ներկայացրել է բանկի թվային ծառայությունները, վերջին մի քանի տարիների ընթացքում դրանց զարգացման միտումները, ինչպես նաև Ամերիաբանկի ծառայությունները ՓՄՁ-ների համար:
Նշենք, որ Ամերիաբանկը Հայաստանի խոշորագույն ֆինանսական հաստատությունն է, որի ակտիվների ծավալը գերազանցում է 1 տրիլիոն դրամը, եւ կարեւոր դեր է խաղում երկրի տնտեսության մեջ: Ամերիաբանկը մատուցում է նորարարական բանկային ծառայությունների լայն տեսականի բազմաֆունկցիոնալ հարթակի միջոցով ՝ շեշտը դնելով թվային ապրանքների վրա: Բանկը հավատարիմ է հաճախորդակենտրոն քաղաքականությանը ' ժամանակակից թվային միջավայրում սպասարկման բարձր որակի և բանկային փորձից բավարարվածության ապահովման համար: Ամերիաբանկը հավատարիմ է բիզնեսի պատասխանատու վարման սկզբունքին և նպաստում է Հայաստանի անցմանը էկոլոգիապես կայուն ապագայի:
Հիշեցնենք, որ DigiTec 2023 - ը միջազգային տեխնոլոգիական ցուցահանդես է, որը համարվում է խոշորագույնը տարածաշրջանում ՝ ներգրավելով ավելի քան 60 000 այցելու և 120 տեղական և արտասահմանյան ընկերություններ, որոնց թվում են ոլորտի առաջատար ընկերությունները ։ Անփոխարինելի կազմակերպիչն է Առաջատար տեխնոլոգիաների ընկերությունների միությունը։ Ցուցահանդեսի թեմատիկ բաժիններն են. հաշվապահական, բանկային և ֆինանսական ծրագրային ապահովում, միկրոսխեմաների նախագծում և փորձարկում, համակարգչային գրաֆիկա, մուլտիմեդիա, խաղեր, տվյալների բազաներ և տվյալների կառավարման համակարգեր, համակարգչային սարքավորումների արտադրություն, ներմուծում և արտահանում, ինտերնետ հավելվածներ և էլեկտրոնային առևտուր, ինտերնետ-պրովայդերներ, ՏՏ ոլորտի ծառայություններ և խորհրդատվություն, համակարգային ինտեգրում, բջջային հավելվածների մշակում, ցանցեր և հաղորդակցություն, ավտոմատացում, ծրագրային ապահովում և ծրագրավորման լեզուներ, ռոբոտաշինություն և վեբ դիզայն և մշակում: Այս տարի DigiTec-ը տեղի է ունենում մարտի 10-12-ը՝ Կարեն Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիրում: